Vilken dag

Idag är jag sjuk och det suger hårt, började känna mig krasslig redan i går men tog tåv panodil och trodde det skulle gå över. Gick och la mig hyffsat tidigt igår och när jag vaknar idag av telefonen halv två kan jag knappt röra mig, ont i hela kroppen huvudet halsen. Låg kvar i min säng ända till halv fem sov mesta tiden. Sen då vid fem tog jag panodil och tempen 39.4 grader hade jag fy fan för att må såhär, innan orkade jag inte ens sitta upp så har legat ner mest hela dagen vilket har resulterat i att jag fått ont i ryggen som bara den. Men nu orkar jag sitta upp fast jag blir fan varm bara av att sitta och skriva här.

Nej i morgon hoppas jag verkligen att jag är frisk, orkar inte sova 15 timmar och ändå må dåligt och inte ens orka sitta upp! Hoppas på det bästa så hörs vi i morogon pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0