Väla & stan

Idag vaknade jag till mitt alarm för ovanlighetensskull klockan 9:15 ringde det. Har inte gått upp till alarm en enda gång denna sommaren jo när vi skulle till hultan aja en gång innan då. Skulle nämnligen möta Linda på knutan klockan elva för att sedan åka till väla. Gick runder och tittade åt bakad potatis och sådant sen åkte vi ner till stan och tittade. Handlade inget och det har ju sina anledningar varför men helt ärligt så hittade jag faktiskt inget speciellt. Tycker det är tråkigt nu när dem rear ut sommarkläderna och börjar med höstkläder. Jag menar det har ju inte ens varit någon sommar än.

I morgon ska jag träffa min älskade Louise vi ska gå på stan mysa och titta in på någon resebyrå. Jag vill jag kan och jag ska, måste fan ta tag i det på allvar nu annars vetitusan. Jobba jobba jobba ja lite svårt när man inte har något jobb. Någon som har ett jobb att skänka mig? Aja det löser sig det gör det alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0