Störst av dem är kärlek.

Hej hopp!

Igår var det en helvetes dag trodde jag skulle bli bättre men nej då. Vaknar upp klockan sex och är jätte hungrig dricker lite filmjölk men får jag behålla den? Nej tyvärr inte. Hade åkt på en maginfluensa spydde x antal gånger igår och åt inte ett smack. Åt två knäckebröd på kvällen som jag dock fick behålla.

Idag vaknade jag upp och mådde förvånadsvärt bra. Ingen feber, ingen huvudvärk, och inte så mycket illamående. Har inte spytt än och lär nog inte gör det heller så jag är helnöjd. Hungrig är jag men vågar inte äta för mycket rädd att det kommer upp igen. Men jag tror jag är frisk så idag ska jag Louise och Metsi bege oss till Louise mormors stuga ska bli riktigt mysigt, grilla hamburgare dricka coola och bara mysa. Senare kanske vi får besök men det vet man aldrig säkert vi får helt enkelt se. Hoppas nu jag orkar detta men det tror jag men lite panodil funkar allt.
 
Ha en bra torsdag för det ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0