Söndag.

Har varit dåligt med uppdateringen nu men det är sommarlov och vädret har ju varit kanon sen i tisdags / onsdags riktigt härligt må jag säga.

Så dem senaste dagarna har jag antingen varit på stranden eller legat här hemma vid poolen och stekt som bara den och visst har man fått färg tråkigt nog är det molnigt idag men jag lovar i morgon kommer solen man kan alltid hoppas iallafall!

Nu har helgen slut men jag deppar inte helgen var faktiskt varit bra visst det har hänt mindre bra saker också.

I fredags kom Louise fis hit till mig vi fixade till oss sen blev det förfest i mitt uterum bara hon och jag bra musik och en bag in da box kan inte bli bättre. Efter det blev det crom ett tag men där var inte så jätte livat men men våra uteställen här i hbg är inte så jätte livade tycker jag.

Igår kom Louise hit till mig igen låg och plaskade hela dagen i poolen och hade det allmänt mysigt. Sen satt vi igång grillen började grilla och åt jätte god mat med jätte mycket bearnisesås fy fan vad det är gott Lohamnders ska det va hade kunnat äta den med sked mums! Efter maten fixade vi oss i ordning sen blev det förfest i mitt uterummet igen det är nya placet att hänga på haha nej men det är jätte mysigt. Sen begav vi oss ner till stan relativt tidigt, skulle in och ta stämpel på crom men där var inga stämplar så tidigt så vi gick och satte oss vid min bror och hans kompisar på kungstrappan och tog varsin cider. Sen gick vi vidare till hamnkrogen och där var det så mycket folk så man nästan inte kunde röra sig. Så vi tänkte gå vidare till steakhouse men då upptäcker jag att min plånbok är stulen blev så himla arg, letade som en jude men hittade givetvis inte den. Var förvisso bara 100 kr i plånboken men även mitt bankomatkort låg där och ett legg som inte var mitt. Men på något konstigt vis kom plånboken tillbaka men inte till mig utan till leggets ägare, så man kan ju inte annat än vara glad riktigt gött att den kom tillrätta igen och speciellet att legget var kvar! Ibland har man tur i oturen som man brukar säga.

Idag blir det mys med min kära Louise och det ska bli mysigt haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0