Måndag.

Ny vecka & nya tag osv låter bra.

Min diet bröt jag tyvärr i helgen men jag har återupptagit den igen, men det sägs att den inte hjälper om man inte följer den fullt ut dem 2 första veckorna men det tror jag inte på. Lite måste man fuska, unna sig godis och läsk när det är helg lite iallafall. Igår när jag käkat middag gick jag till Louise vi tittade äntligen på hela sex and the city filmen och den var riktigt bra som förväntat då alltså. Sen gick vi ut en runda och upp till Metsi där vi tre mös ett tag.

Idag är jag lika trött som jag var igår tycker inte det hjälper att sova kanske för att jag är uppe till två sen sover hela dagen men jag vet inte? Vad händer då idag? Ingeting så jävla skönt har legat och degat i soffan hela dagen och tittat på en film, the stranger beside me eller något nej men den var bra.

Idag har jag även fått hem mitt nya bankomatkort det blev ju stulet förra helgen igen så nu har jag fått ett nytt.

Så här ser det ut:



Varje gång man använder det skänks 50 öre till wwf värdlsnaturfonden,
riktigt bra  att kunna göra en god gärning . Även avgiften på 25 kroner man
betalar för sitt kort  skänks till wwf. Så jag är hel nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0