Is there a ghost

Ingen sol idag och ingen strand bara för att jag och Louise sa att vi skulle till stranden idag så blev det molnigt. Men i morgon ska det bli fint väder har dem lovat och det hoppas jag verkligen på för då börjar ju Helsingborgsfestivalen.

Idag har jag städat hela nedanvåningen dammat dammsugat och moppat, duktig jag är. Har även tvättat två maskiner och satt på en diskmaskin har varit riktigt huslig med andra ord. Tråkigt men sådant som behövs ibland.

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra är lite smått uttråkad kan man säga. Jag och Pappa har lyssnat på en massa musik, han har spelat sin hårdrock för mig och vissa saker är faktiskt inte så dåliga. Musiken är i dem flesta fall bra men förstår inte varför dem ska skrika så mycket. Hade varit mycket bättre om dem hade sjungit istället för att skrika. Har även lyssnat på dog day afternoon pappas kompisar dem hade ett band innan sen har vi lyssnat på pappas bror och hans två kompisar som också hade ett band innan självklart hårdrock ;)

Ikväll ja vad händer då blir kanske mys med Louise om hon mår bättre nu är hon sjuk så jävla tråkigt nu inför hbg festivalen och nu när hon äntligen är ledig. Aja löser sig som jag brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0