Helgen är över.

Nu är helgen över och det har varit en bra helg. I fredes visste vi inte riktigt vad vi skulle göra men det löste sig som det alltid gör. Började med en trevlig förfest hos Metsi med tjejerna sen åkte vi vidare in till staden in på våra favvo ställen och även typ dem enda som finns okej det finns mer men inte några man vill gå på eller jo men man kommer inte in. Iallafall hade skit kul där inne och sen vid tre när de stängde begav vi oss till Metsi igen för efterfest. Var uppe till åtta på morgonen och jag var allt annat än pigg. Sov i tre timmar ungefär sen var man fitt för fight haha inte riktigt men det fick gå.
Igår tänkte jag bara va hemma och sova men det blev inte så åkte hem till Linnea där även Johanna Pesa och Linda var blev lite för fest för deras del. Sen drog dem ut och vi stannade men lite senare gick även vi ut men var så trött så jag inte orkade ha roligt, så vid två tog jag bussen hem och nannade gott.

Idag sov jag till ett riktigt skönt är dock fortfarande trött men kan ju sova hela veckan om jag vill så det är lungt. Innan idag klippte jag och Louise oss hos Jenni och vi båda två blev glada och nöjda så det var ju bra. Ikväll blir det mys hos Louise vi ska titta sex and the city filmen äntligen ska vi få se hela.



Bild från i fredags jag och min babe Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0