Give it to me.

Nu var det helg igen gött!

Det var hur mysigt och trevligt som helst i stugan i Ängelholm så mysigt så att jag och Louise funderar på att bo där en hel vecka i augusti hade varit nice faktiskt. Tråkigt / skönt nog är där ingen el kan inte bestämma mig om det är bra eller dåligt. Ganska skönt ändå men en hel vecka utan dator tv och telefon visst mobil finns men det kan bli lite kämpigt.

I går kväll var det mys hos pesa med tjejerna mycket trevligt. Blev en vit kväll och det var gött som attan.

Ikväll blir det kanske inte vitt kanske kanske inte.. Louise kommer snart hit vi ska laga jätte god mat: hasselbacks potatis, fläskfilé, svampsås och till efterätt kladdkaka. Ska bli sjukt gott! Nej nu ska jag ner och titta till min lilla kaka.

Ha det gött ikväll höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0