GI

Jag har tagit tag i mitt liv och börjat på gi igår började jag och har faktiskt klarat det bra hitintills, visst jag är sugen på allt som har med kolhydorater och göra men annars funkar det bra. Socker är jag också sugen på framförallt redbull och cola men till helgen tar jag nog ett glas cola och äter en potatis eller två. När man ska äta middag är det inte så svårt att följa dieten bara till att strunta i potatisen pasten eller vad man har till och lägga till lite sallad. Men vad tusan äter man till frukost? Någon som har något bra tips? I går åt jag stekta ägg med kassler och idag två kokta ägg och lite makrill men nu är fantasin slut. Får ta och söka lite på internet och se om jag hittar något som låter intressant, tänkte man kunde göra en smoothie till frukost men egentligen så får man inte äta banan men det skiter jag i. Man måste ju ha något sött annars dör man typ.


Kommentarer
Postat av: Corrin

yogorth/fil med banan i eller musli, smoothie, äggröra, omelett,

2008-07-09 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0