Allsång & film

Mitt hår blev lite bättre när det torkat men det skymtar fortfarande gul / oranga slingor, jag får fixa det en annan dag nu får jag hoppas att det blir fint väder i morgon så att håret kan blekas naturligt i solen haha.

Ikväll har jag tittat på allsång på skansen det var mycket mycket länge sedan jag såg det så tyckte det kunde vara värt att ge det en chans ikväll. Anders Lundin är heltöntig, allsångs låtarna suger (förutom Magnus Ugglas låt kung för en dag och Stockholm i mitt hjärta) men artisterna som var där idag var hyffsade. Magnus Uggla och Sanna Nielsson var iallafall bra. EMD suger live men Mattias är grymt snygg, Peter Jöback såg ut som ett skåp och Eva Dahlgren kan inte sjunga. Har jag sumerat allt nu? Nej just det glömde ju den två ur töntiga tvillingarna som spelade fiol och dragspel. Pia Johansson var ju också med men hon var rolig som vanligt!

Efter allsången blev det en film som jag tittade på tillsammans med min mamma har glömt namnet nu för tillfället. Men den var faktiskt ganska bra lite konstig men helt ok. Sällan jag tittar på film istället haha. I morgon hoppas jag på sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0