1 juli.

Idag vaknade jag upp alldelles för sent, klockan stod på tjugo i ett blev lite chockad kan man ju lugnt säga så jag tog mig upp fortare än kvickt.Gjorde mig lite frukost och sen satte jag mig på baksidan med min mamma och solade. Blev även att vi tog ett dopp i vår stora pool haha. Nej men det var mysigt! När det blev skugga på baksidan gick fram på framsidan och där var det varmt fy farao men skönt. I morgon blir det lätt stranden det ska ju bli minst 25 grader i morgon riktigt härligt. Nu sitter jag här med slingning i håret gjorde det nästan helt själv mamma fick ta där bak bara, men mitt tålamod svek mig som vanligt så jag bara kletade all färg i utväxten så hoppas det inte ser konstigt ut sen.

Så himla typiskt nu när jag stod på badrummet och frägade håret trampade jag på en glasskärva, så opassande stod med färg i håret var irriterad och hade noll tålamod så får jag en glasskärva i foten och dessutom bloade det som in i norden herregud. Aja nu har det slutat blöda och jag ska ta ut färgen i håret. Hörs senare kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0