Vi kommer att dö samtidigt du och jag.

Så ja nu var det skolan igen efter en helg med både fest och film kan man säga ,suck! Men ska faktiskt inte klaga det var helt ok tills klockan blev halv tolv och jag inte fick komma in i matan och äta. Dem påstod att jag inte hade betalt maten, men ringde hem och kollade med mamma,hon hade betalt igår. Men eftersom vår skolan är som den är så hade  det inte registrerats pallar inte att det ska ta 3 dagar. Aja som jag brukar säga det är Rönnowska i ett nötskal. Två prov hann vi också med idag: engelska och svenska. Engelskan gick åt helvete men svenskan gick alldellses utmärkt.

I morgon har jag en lektion så den tänker jag skippa. Jag menar vem orkar gå upp tidigt, göra ve sig för att endast ha en enstaka lektion? Inte jag i allafall och dessutom är det spanska. Som jag för tillfället struntar fullkomligt i. Jag vet jag borde ta tag i det för det hade ju inte varit fel att kunna spanska för att få ett framtida jobb i spaninen. Men nej jag orkar inte,jag är glad om jag får godkänt när terminen är slut. Nu ska jag nog gå och studera svenska står överst på listan jippi,ser verkligen fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0