Toppen dag.

Idag var det skola för min del,vilket det inte var igår för att jag råkade ju försova mig,så jag tyckte inte det var lönt att gå till skolan eftersom vi slutade 11:40. Men iallafall efter skolan idag träffade jag Johanna. Köpte Latte på Sandys sen tog vi Scandlines över till Danmark för Johanna skulle inhandla diverse saker man kan behöva för en lyckad utekväll? Eller något. Jag var mest bara sällskap men hade lika trevligt ändå. Fick iallafall med mig hem en gul elefant. Inte en riktig utan en nyckelring.Sen när vi kom tillbaka till vårt älskade land Sverige åt vi på Mcdonalds, oooh gud vad gott det var! Har inte varit där en enda gång detta året mycket duktigt gjort av mig men fick dock bryta trenden idag tyckte jag. Men tack iallafall Johanna för en trevlig eftermiddag ♥

Imorgon är det veckans bästa dag och jag är överlycklig. Efter skolan ska jag gå i stan med Louise om hon får rätt på sitt hår,håller tummarna. Också ska jag köpa mig något nytt snyggt som jag kan ha på mig på kvällen. Ska ju hem till Natalie som ska firas eftersom hon fyllt 18 år. Efter det får vi se vart ödet tar oss. Jag hoppas iallafall på tivoli som fan, är sjukt sugen på att bara gå ut och ha kul. Varför varför varför föddes inte jag tidigt på året?
Dumma mina föräldrar var,när jag ska skaffa barn ska jag fan tajma det så dem föds tidigt på året. Så de slipper att plågas när alla deras vänner bli myndiga en efter en. Aja jag får stå ut det är väl bara sådär 250 dagar kvar till jag fyller 18 det går snabbt det måste det göra!

image118

Så här snugg ska jag va i morgon ;D Muhu.

Kommentarer
Postat av: johanna

oh tack själv min nuttis! dimman imorgon

2008-01-24 @ 20:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0