Tjejmiddag och Tivoli.

Efter skolan stressade jag som en Jude ner till stan med Linda. Sen skiljdes vi åt och jag gick till Kullagatan. Fy fan vilket väder alltså, jag flög runt som en jävla vante i stan men som tur var, var jag där inte så länge. Fick också köpt mig en sådan där kjoltröja? Inne på Gina iallafall också blev det lite flower till Natta girl. 

När det blev kväll så begav jag och Louise oss hem till kajjan och fick skjuts till Bårslöv där Natalie skulle firas. Mycket trevligt må jag säga, vid tio tiden tog vi bussen mot staden. Och jag och Louise fick hänga lite för oss själva men efter ett tag löste allt sig med legg osv. Så vi gick in till Tivoli och träffade Metsi och mysan och Kajjan. Så vi dansade loss hela natten. Men till slutet var det så segt så jag och Louise kände för att tramsa oss lite så det gjorde vi ;D Dansade jettte seääääxigt. Men pallar inte att värsta arabi boyen dampade ut och snodde Louise smycke störd eller vad.

Det var väl kul igår men jag hade faktiskt förväntat mig att det skulle vara roligare på tivoli,okej jag vet man inte har roligare än vad man gör sig. Men tro mig jag gjorde mig roligare än jag brukar vara och trots det var det inte speciellet kul. Visst har jag varit på Tivoli innan men det var för cirkus 2 år sedan. Då krävde man väl kanske inte lika mycket,äh nej jag vet inte. Men tror ju att det hade varit skojjigare om det varit mer people som man hade känt. Men antar att de flesta var på Tempel.

Men tack för igår Natalie och alla andra. Och
ett litet speciellet tack till Lovisa,du vet varför ;)

image119
Jag och min älskade ;D
Mer bilder finns på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0