Tisdag.

God eftermiddag!
Idag har jag varit "ledig". Skippade ju som sagt en lektion. Har fått gjort en massa saker idag. Har städat mitt rum, mammas och pappas rum, och båda toaletterna. Duktig jag är,jag gör allt för att få mina 100 kr på mobilen haha. Inte allt men städar. Efter det cyklade jag ner till råå och lämnade mina stövlar till skomakaren så dem kommer vara tjusiga på fredag efter klockan 15:00. Sen cyklade jag vidare till Miatorp för att sola. När jag kommer dit där svettig och allmänt irriterad eftersom jag hade haft motvind hela vägen så är där en jävla städerska inne på solariumen och städar. Så fick jag snällt stå där ute och vänta i en kvart. Äh hon gjorde ju bara sitt jobb.
Efter att jag hade solat var det bara till attt ta min söta rosa cykel och cykla hem igen, jobbigt vill jag lova. Nu ska jag gå och sätta mig i min lilla myshörna och plugga som aldrig för. Svenska prov i morgon på svensk Litteraturhistoria. Satsar på Mvg så jag vet vad jag kommer få göra resten av dagen, iallafall tills kl 19:00 sen är det tv för hela slanten, 2900 Hapiness, Gossip Girl och I huvudet på Gynning. Kan inte bli bättre faktiskt 3 toppen program efter varandra. Jag är helnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0