Styva linan.

Blir så irriterad när ens inlägg bara försvinner när man skirivt klart. Så nu börjar jag om, tänkte sammanfatta min helg lite.

Fredag: på kvällen när jag hade återhämtat mig efter allt hemskt jag upplevt begav jag mig hem till Louise. Jag,Metsi,Johanna och sjävklart Louise var hemma hos henne. Tittade på Lets dance och någon Film med Jennifer Lopez och självklart slank det ner en och annan onyttighet,men det är man värd ibland.

Lördag: Vaknade upp med ett betyligt finare öga än dagen innan och blev redigt glad. På kvällen sminkade jag till och med mitt öga trots att det inte var helt bra. Sen fick jag Louise och Metsi sjukts av hennes bror hem till My. Där var det 18 års fest för My med släkt och vänner, mycket trevligt! Vid halv tolv tiden när de andra hade dratt ute tyckte jag och Louise det var lagom att runda av så vi åkte hem.

Söndag: idag har jag bara tagit det lungt,kollat på lilla jönssonligan med min kära bror. Jag har en plan, Sickan har en plan. Hahah ja lite små rolig var den väl allt i mellan åt. Nu ska jag gå ner och titta på singing bee och hoppas att jag får mig ett gott skratt åt folks hemska sångröster. Sen blir det film med Jennifer Lopez igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0