Stackars Britney.


image93

Bilden ovan är ju hemsk, varför tar hon inte på sig ordentligt och slutar blotta sin kropp förstår hon inte att folk inte vill se hennes kropp? Hon är ju inte snygg längre tyvärr. Och hon kommer aldrig lyckas med sin comeback som artist. Folk har fått nog av henne iallafall jag just därför detta inlägg. Men egentligen är det synd om henne. Media jagar ju henne värre än en råtta. Det kan inte vara lätt att vara Britney för tillfället. Men hon borde göra sig själv och alla andra en chans och lägga in sig på ett psyke eller något. Tycker otroligt synd om hennes barn om hon inte bättrar sig tänk att ha en sådan mamma,jag hade skämts. Men än så länge är ju inte hennes barn så gamla. 

Och i ett utalande har Britney rosa peruk på sig och säger att kina ligger väl i Afrika? Herregud.
Nej Brittan du borde ta dig en funderare och ta tag i ditt liv på allvar. Det är min mening och antagligen tycker man som mig eller så diggar man henne wahtever she do lixsom haha! Jaja nog om henne var tvungen att tala om vad jag tyckte om denna patetiska människa.

Kommentarer
Postat av: vem tror du?

YEEEEI!

2008-01-08 @ 19:48:07
Postat av: jenney

I'm britney bitch ;D haha

2008-01-08 @ 19:48:48
URL: http://dislikeme.blogg.se
Postat av: Louise

för den tjejen har det bara gått utför. nästan synd om henne. men bara nästan.

2008-01-08 @ 19:49:28
URL: http://louiseenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0