Spårvagn 1 mot Frölunda torg.

Det är fredag natt, runt 03.30. En kille ~18 sätter på en ringsignal som piper högt och utdraget. En annan kille ~20, som är väldigt full, går fram till honom.

Fulla killen:
Du, kan du stänga av den där skiten? Den piper jättejobbigt.
Mobilkillen: (låtsas som han inte förstår): Vadå? Jag hör inget som piper.
Fulla killen: Men lägg av. Stäng av, det är ju skitjobbigt.
Mobilkillen: Du hör det nog bara i ditt eget huvud.
Fulla killen börjar slå sig själv i huvudet och tittar sig sedan omkring.
Fulla killen: Fan, vad är det NU då som är fel i mitt huvud?
Folk runt omkring försöker hålla sig för skratt.


Efter ett inlägg som inte var så kul tycker jag detta kommer sig alldelles utmärkt  på plats haha säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0