Please don´t stop the music.

Igår kväll var det mening att jag skulle fika med Linda men så blev det inte tyvärr. Jag var nämnligen sugen på att festa och det var inte Linda men My var också något suget men problemet var vart vi skulle festa loss haha. Men det fixade sig och My kom hem till mig på lite förfest. Bara hon och jag, det var faktiskt kul. Sen åkte vi in till stan och skulle till tivoli hade vi tänkte oss,men sen blev det inte så. Så vi skiljdes åt efter en ganska lång tid och åkte hem till var och en. Var väl kanske lite onödigt att festa när det inte ledde till något ändå men ja då har jag lärt mig den läxan än en gång.

Idag har jag myst som bara den. Har ätit god mat och fetat mig med negerbollar,mums vad gott. Har också tittat på film med min kära mor. Hatar action men mamma fick mig att se en action ändå och hör och häpna jag tyckte den var bra :) Äh man kan väl ändra sig lite ibland, jag gillar nog fortfarande inte action eller bara ibland haha.
Nu precis har jag beställt två par snygga skor på ellos.se. Så här ser de ut:
image99image96 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0