Nyår i ett nötskal.

Kvällen började bra hemma hos Kajsa med god mat och trevligt sällskap. Vid tio tiden bestämde vi oss för att åka ner till stan för att gå hem till Linnéa. Så jag, Louise och Metsi var hemma hos Linnéa ett tag innan tolv. Sen begav vi oss ner till Kärnan vid tolvslaget. Massa rakater överallt kan man säga men vi överlevde.Sen hade jag ju fått för mig att vi skulle åka till Hasslarp så Louise fick snällt följa med. Var absolut inte världens roligaste fest och människorna där var till en början allt annat än trevliga. Blattefittor, jo men visst! Är precis lika svensk som dig. Mycket konstiga människor och efter ett tag fick jag och Louise nog så vi ringde till vår älskade chaufför? Och han kom och hämtade oss. Stannade till vid kebabhouse och käkade min älskade kebab.Efter det släppte vår chaufför av oss vid kopparmölle, han pallade nog inte våra huen längre. Skulle ta sista bussen hem men det kom andra grejer i vägen. Så jag och Louise var fast på kopparmölle, var ute i kanske 2 timmar och höll på att frysa ihjäl. Men träffade två trevliga killar som ville ha med oss på efterfest men jag ville bara hem. Så vid halv fem/ fem tiden kom vår chaffis tillbaka och hämtade oss äntligen.

Kan ju dra en slutsats om att Nyårsafton hade kunnat var så jävla mycket bättre. Men vi får ta det nästa år :) Ellerhur Louise? Hoppas iallafall att år 2008 blir ett bra år.

Och en sak till Louise du är den bästa kompisen man kan ha, jag kommer alltid att finnas här för dig i vått och tort, ja alltid. Du betyder allt för mig, jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: angie

åh jag blir också så trött, nyår är så överskattat. det kan fan aldrig bli perfekt! :/

2008-01-02 @ 16:24:37
URL: http://angelinah.blogg.se
Postat av: Louise

Haha, one comment. Du är så jävla bäst! Hur fan skulle man klara sig igenom livet utan dig? omöjligt. Du är bäst. Älskar dig av hela mitt hjärta. Graow snygging. Kärlek.

2008-01-02 @ 20:33:03
Postat av: c

haha men ?! ist för att ni kom hem till mig ?! var tog ni vägen ;(

2008-01-03 @ 14:54:45
URL: http://cajsabajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0