Min vecka.

Idag är det tisdag och jag har tyvärr varit väldigt negativ isntälld till livet i allmänt. Jag har helt enkelt inte varit på bra humör. Men det börjar ta sig nu och jag börjar bli glad när jag tänker på fredag och helgen överhuvudtaget. Slippa skolan och kunna sova hur länge som helst och bara ta det lungt och göra vad man vill. Jag blev nog också på bättre humör när jag tittade i huvudet på gynning hon är bara för härlig hon.

Onsdag: Skola, slutar redan 11:40 så Linda ska underhålla
mig i stan till klockan 14:00 för då ska jag simma med Johanna.

Torsdag:
Skola blärk. Men efter skolan ska jag och Johanna åka
till vårt kära grannland. Vi ska åka med den nya sundsbussen
Simara, det kan ju alltid bli spännande.

Fredag: Helg helg älskade helg. Efter skolan ska jag gå i staden
tillsammans med Louise Möller eller ska jag kalla henne Louise
Morot haha. På kvällen blir det partaj och jag hoppas det ska bli
kul som vanligt men bör inte förvänta mig för mycket då det aldrig
blir som jag har tänkt mig. Men vi får se gott folk!


image117
Gynning är alltid snygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0