Man of the house.

Haha jag älskar sånna töntiga filmer,visst där var en hel del action men inte fan kan man kalla genren för action. Det var ju komedi, amerikansk komedi dessutom.
Idag har och Louise tillbringat vår dag på ih,ja inte hela dagen men från 13:00 till 17:00 så det blev allt några timmar. Men det var faktiskt ganska kul att titta på fotboll idag, speciellet senirorena .Dem tar det på blodigt allvar. Lite för mycket allvar kanske det är ju bara fotboll menar jag. Aja var och en till sitt så blir nog alla nöjda och glada.

I morgon blir det en väntandets dag tycker jag,visst jag har massor att göra.Jag ska städa mitt rum och hela nedanvåning men så fort jag sätter mig när så kommer jag tänka på morgondagen och skolan, usch jag har verkligen ångest. Inte för själva skolan för jag menar jag gillar min klass och allt det här. Men att gå upp tidigt, plugga, och ha ångest inför prov. Det är det jag fruktar för. Men det löser sig mina vänner som allt annat här i världen. Vi har större saker att oroa oss för, att jag inte vill gå till skolan igen är ju bara en liten bagatell jämnfört med vad det finns för negativa saker och problem här i vår värld. Men jag orkar inte spekulera i allt det nu för då blir jag bara ännu mer deppig, så nu ska jag faktiskt gå till sängs. Godnatt mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: snygging

gemför ? haha. du är söt du ju :D

2008-01-07 @ 15:19:28
Postat av: Anonym

hahaha skriver det som man säger det.

2008-01-07 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0