Looking for you.

Gick hem idag ändå, klockan tio tog jag och min favorit Louise bussen hem. Men hoppade av i råå och handlade bullar och kex. Sen åkte vi hem till Louise och åt en god frukost och fikade lite. Efter det blev det film, Hostel. Sjukare film får man leta efter, nej men den slår fan saw helt ärligt. Man fick riktigt se när dem torterade människorna. Fy fan vad äckligt trodde jag skulle spy.

Efter filmtittande gick jag hem och skulle börja plugga hann inte mer än att titta på en fråga också knackar det på dörren. Johanna var det och vi gick ut och gick en runda i hela 60 minuter,doktigt ;) När jag kom hem började jag plugga på allvar och nu känner jag väl att det sitter där, inte allt, men en del. Får fortsätta senare efter Du är vad du äter. Tittar på det nu och fy fan vad äckligt, så mycket skitmat dem stoppade i sig i veckan,urk!

Nu får jag dåligt samvete för det lilla onyttiga jag stoppar i mig ja lilla i gemförelse med dem i veckan. Men nästa vecka då har jag motivationen till ett nytt liv med nyttig mat och mycket motion. Nu börjar du är vad du äter, återkommer kanske senare idag eller i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0