Let´s dance.

Alltså inte programmet lets dance utan Craig Davids låt hot stuff let´s dance haha älskar den. Sitter ch lyssnar på den och längtar till fredag då är det helg. Jag vill gå ut och dansa och ha kul undrar om Louise också vill det:


Louise säger:

vill typ sitta någons stans med några dricka och ha kul och gå ut och ha kul

Louise säger:

bara ha kul hela kvällen ha kul ha kul ha kul

Haha, vi ska fixa det babe på fredag ska vi ha kul. Men än så länge är det ju tyvärr bara måndag men jag tycker att dagen har varit bra än så länge. Jag har varit hyffsat glad och positiv idag. Har redan gjort läxan / läxorna till i morgon, väldigt duktigt. Annars brukar man ju oftast vara ute i sista sekunden. Är nog extra glad också för att vi har sovmorgon till 12:15 i morgon. Tänk om man hade haft det så varje tisdag då tror jag att jag hade varit jätte glad alltid iallafall varje tisdag. För ett tag sen var jag ute och rörde lite på mitt fläsk med Johanna. Fick pratat lite om livet i allmänhet haha alltid roligt när man inte snackat på ett tag då har man alltid en massa skvaller att komma med. Snart är det Outsider,ikväll ska det handla om olika beroende kan ju vara interessant.


Kommentarer
Postat av: johanna

älskar att gå ut med dig också! :D

2008-01-21 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0