Kvällens Outsiders.

Handlade om ett par där den ena ville vara helt undergiven och den andra ville ha all kontroll. De skulle då prova något som kallas pony play, har då aldrig i hela mitt liv hört talas om detta. Och jag tyckte programmet var helt jävla sjukt. Kan ju förklara för er som inte såg det. Tjejen i förhållandet skulle då klä ut sig till en häst,med svans,någon grej för hela ansiktet och betsel och träns och allt som en biologisk häst har. Också skulle då killen i förhållandet träna upp henne som man gör med en vanlig häst. Han skulle även rida på henne och piska henne när hon gjorde fel. Och det värsta av allt var väl ändå att dem påstod sig bli upphetsade av detta. Det var till och med en tjej som berättade att hon hade fått orgams när henns man red på hennes rygg och hon ulkade sig fram med han på ryggen. Asså jag pallar helt ärligt inte detta, blev helt chockad vad är det för knasiga människor som finns i denna värld. Visst var och en till sitt men nej asså detta kan jag bara helt enkelt inte förstå.


image122




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0