Is it you.

Onsdag (Lill lördag) idag, och det känns skönt!
I dag efter skolan har jag simmat med Johanni panni, 1000 meter blev det, duktiga vi var. Nu har jag precis tittat på en film med mamma och pappa,vet inte riktigt vad den hette men den var bra iallafall och det är väl huvudsaken.

Engelskeprovet idag gick väl inte super men har jag tur får jag ett G. Kan inte förstå hur jag kan ha så svårt för engelska? Jag menar vi började ju faktiskt läsa engelska i första klass. Lite skandal faktiskt men får väl göra det bästa av situationen och bara plugga plugga och åter plugga.

På fredag åker min jäkla knöl / knast / vagel ja vad man nu vill kalla den bort,som sitter på höger ögonlock. Alla som har sett mig den senaste veckan vet hur röd och irriterad den har blivit på sistonde,så det kommer verkligen bli en lättnad när den är väck. Dessutom gör det ont också så det ska bara bli skönt. Men väldigt läskigt må jag säga. Bedövningsspruta, vända ögonlocket uppåt, skära innanför ögonlocket och sen vet jag inte vad dem gör.
Lär väl antagligen ha ont efteråt men det är det fan i mig värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0