Hemskaste på länge.

Klockan 07:45 befann jag och mamma oss på sjukhuset. Skulle ju operara mig klockan 08:00. Nervös som en gnu satt jag och vänta. Också fick jag ta på mig värsta vita skjortan och sån mössa på huet och tossor på fötterna,det var riktigt seriöst okej det var en operation men trodde inte det var så allvarligt.
Tyvärr fick inte min älskade mamma följa med mig in i rummet men det var väl kanske bäst. Där inne satt det en duk över hela mitt huvud utom på höger öga. Sen började de droppa bedövning i ögat som sved som syra.  Efter det tog de en spruta med bedövning som kanske var 10 cm lång, nålen då. Råkade titta och det kanske inte riktigt var meningen. Efter den tredje plågsamma bedövningsprutan grät jag som en stucken gris. Ja tyck ni att jag är mesig men tre 10 cm långa sprutor i ögonlocket är inte skönt ska jag säga. Men efter tre sprutor var jag också ganska bedövad och tur var det. Så jag kände ingeting när de vände ögonlocket och skar bort den lilla knölen. 

Hela operationen tog kanske bara 20 minuter och efteråt fick jag en stor lapp för ögat. Så jag visste inte ännu hur jag såg ut. De varnade mig om att det var svullet och typ rött och blått. Jaja tänkte jag så farligt kan det väl inte vara. Så när jag kommer hem och tar bort lappen och tittar mig i speglen fick jag en chock och börja gråta jag ser ut som en utomjordning, högra ögat är inte ens halv öppet och svullet som bara den. Nu är jag så jävla rädd för att det ska bli såhär men tittade mig nyss i speglen och ögat har börjat öppna sig lite mer så det är ju tur. Men tänker nog inte visa mig ute igen förrens svullnaden har lagt sig helt. Så lär väl tillbringa hela helgen hemma, gud vad kul jag ska ha det. Nej nu ska jag gå och försöka sova lite.

Lite bilder som är allt annat än vackra men tänkte visa dem för er ändå:

image102

sexig tjaj eller vad säger ni? Haha.

image103

Söt liten lapp.

image105

Och såhär ser jag ut nu ;/



 


Kommentarer
Postat av: jenney

åh gud vad jag tycker synd om dig! krya på dig :*

2008-01-19 @ 11:01:55
URL: http://dislikeme.blogg.se
Postat av: jag,

tack så mycket ;D

2008-01-19 @ 13:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0