Händelserik Lördag.

Nej knappast, men sånt behvös ibland också. Men pallar inte att jag alltid vaknar så himla sent, vaknade klockan ett idag. Så jag fick stressa som en jude till bussen skulle ju tydligen till IH idag ändå ju med Louise. Men jag hann med bussen så det var ju bra. Var på IH ett tag och tittade lite fotboll som är mitt stora intresse haha nej knappast, jag tittar väl mest på folk runt omkring, killar och sådär ja ni förstår.

Sen skulle jag och Louise gå från IH och som alla vet är det ju glashalt överallt här i vårt kära skåne. Ja iallafall i Helsingborg, så långvinkelsbacken var ju iprincip som en skridskobana haha. Men nu är det ju snö äntligen, tack så mycket. Det gillar vi, iallafall jag. Pallar inte att alla ska klaga nu när det snöat det är ju underbart att det äntligen kan bli lite ljusare och roligare och inte bara massa blåst och grådassigt väder. Nej mina vänner nu är det snö och det tycker jag är kul.

Nu börjar det dra ihop sig,inte långt kvar nu tills vi ska tillbaka till vår älskade skola Rönnowska. Usch ryser bara jag hör namnet. Jag vill allt annat än att sätta mig där och lyssna på alla våra halv sega lärare och göra allt annat än det som är vettigt. Förstår inte lärarnas planering, den är verkligen usel. De utnyttjar ju inte tiden till max iallafall!
Nej om jag ska sluta klaga nu och gå och lägga mig så man kan vakna i hyffsad tid i morgon,fast det kommer jag göra eftersom jag har ställt alarm på min älskade mobil så godnatt mina kära vänner ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0