Fredag-

Nu är det ÄNTLIGEN Fredag igen och jag är kackalakamackafacka glad ;D
Nu sitter jag i skolan och har lunch och hör och häppnad det var skit god mat i matan idag. Dem måste ha slått huet hela högen och gjorde dundar god mat. Men iallafall snart ska vi ha lektion med Snygge Peter eller naken Peter som alla andra säger men nej inte naken. Han är fan snygg så då blir det snygge Peter. Efter skolan ska jag gå stan alone ska in på gina tricot och köpa något najs. Och sen måste jag handla en grej till men det är en secret. Kanske går med Linda och hennes lilla friend om Linda vill men det vill hon. Nu ska jag kila mig upp till lektion med Peter men det gör jag mer än gärna haha ;)

Ikväll mina vänner då ska vi ha kul vi ses i vimlet! pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0