Första skoldagen

Efter lovet. Men den var väl helt okej, förutom att jag trodde vi började halv tio men då har dem jävlarna ändrat spanskan till 08:10 till 10:30 varför? Vad behöver man 1 timme och 45 minuters lunch till? Nej men vår spanska lärare var snäll så hädan efter ska vi börja som vi gjorde förra terminen.
Efter spanskan var det engelska och sen trodde hela klassen att vi slutade för på schemat stod det indval och jag har bara ett indval tänkte jag. Men nejdå då visar det sig att vi ska ha psykologi i 2 timmar? Ända till halv fyra dessutom. Snacka om besvikelse, men det visade sig att psyklogin inte var så hemskt ändå. Jag tyckte det var jätte intressant och läraren verkade hur bra som helst. Men jag stör mig på att vi ska behöva va med en massa andra elever från andra klasser i ett indval. Jag menar vår klass kunde väl fått ha den kursen ensamma utan några andra aja,dem andra är säkert jätte trevliga. Måste berätta en sak till om vårt nya kassa schema, vi går till halv fyra varje dag utan en dag,fy fan. Läser riktigt många kurser också för tillfället, så det lär bli en himlans massa plugg hädanefter men det får ju gå. Nu kom jag på en sak till vi har redan fått läxa 56 glosor till i morgon, inte mjukstart här inte.

Efter skolan åkte jag en snabbis till stan med Linda ;D Köpte lite puder haha. Sen tog vi en latte på älskade Sandys as god latte måste jag säga. Nej nu ropade pappa ska äta, mums vad gott.

Ha det bra / er positiva vän Emilia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0