En dag med min sköna.

Svenska provet idag gick alldelles utmärkt. Känner på mig att det kommer bli ett bra resultat så får ju bara hoppas på det bästa nu. Efter tre lektioner slutade vi och jag och min sköna höna Louise gick hem till mig för att laga något att äta. Kycklingfilé med klyftpotatis och lite smaklös creme fraishe sås blev det. Men jag klagade inte det var jätte gott ;D Efter att vi var mätta och belåtna satt vi på en film, Final destination 2. Bra film men väldigt lik ettan må jag säga. Och lite för löjlig i bland också kanske.

När Louise gått hem hamnade jag ju självklart här. Borde sätta igång och plugga till projket och företags provet som är på fredag men jag känner inte att jag har orken. Får väl snart ta mig i kragen om jag ska få ett bra resultat.

Ärligt varför kom Brittan etta på Nrj top fem? Hörde det precis och det stör mig till max. Visst låten pice of me är väl helt okej men jag tål inte henne? Allt sjukt hon gör hela tiden, sök hjälp snälla! Och videon, hej redigerad! Nej men ta mig i kragen var det och börja plugga, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0