Do you love me.

Amandas nya låt, jag tycker faktiskt den blir bättre och bättre ju mer jag lyssnar på den. I början tänkte jag bara vad är detta för något? Men har nog insett att den är bra trots allt. Jag menar hon är ju as ball så automatiskt får ju låten också bli det eller något.

I dag är det torsdag och snart helg, det tackar vi för! Har varit riktigt jobbigt att gå upp tidigt denna veckan. Antagligen för att man inte helt har kommit in i rutinerna,men det kommer. I morgon är det som
sagt fredag och på schemat står det svenska på morgonen sen resten av dagen har vi projekt och företag.
Fy farao säger jag bara det kommer bli rikgit jobbigt men det får ju gå,kommer ju antagligen inte att gå
ända tills halv fyra hoppas jag verkligen.
Denna helgen kommer bli en vit helg liksom förra helgen,skönt!

Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag sussa gott, så god natt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0