Dagens snarare kvällens.

Dagens humör:  Är väl inte på topp men det får gå ändå.
Dagens borde:  Städa mitt rum,men är lite sent nu.
Dagens frisyr:  Uppsatt!
Dagens klädsel: Joggingbrallor och ett svart linne.
Dagens planer:  Gå och sova alldelles strax så att jag är pigg i morgon.
Dagens vill ha: En ny jacka kanske?
Dagens längtan:  Sommaren absolut, fast det är kul att det är snö nu.
Dagens fundering: Varför det börja snöa idag och inte typ dagen innan julafton?
Dagens beroende: Mitt röda lypsyl som Louise tycker smakar plast,
men jag gillar det och det är väl huvudsaken.
Dagens tråkigaste: Att jag inte gjort något vettigt idag överhuvudtaget
Dagens personer: Personer nej du här blir det en person och det blir Louise.
Dagens låt: Regina Spektor - On the radio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0