Britney skrämmer skolbarn.


För drygt två veckor sedan ska Britney Spears ha ställt till med ett himla liv på Beverly Hills grundskola
då hon sagt att hon var där för att hämta upp några barn - barn som definitivt inte var hennes. Enligt Us
weekly ska den problemtyngda sångerskan, som nyligen förlorat vårdnaden om sönerna Sean Preston
och Jayden James, ha parkerat utanför skolan vid tretiden den 7 januari. I drygt tio minuter ska hon ha
puffat på ett par cigaretter och pratat med sig själv, medan hon väntade på att det skulle ringa ut. 


- Hon dagdrömde och var förvirrad, säger ett ögonvittne som frågat Britney om hon var okej.  

- Hon sa att hon var där för att hämta upp sina barn.  


Efter en stund ändrade Britney dock på sin historia och ska enligt vittnet ha sagt följande:  

- De är inte mina barn. Jag har en ny advokat och jag ska hämta dem åt henne.  

Kalabaliken kring Britney började när barnens skoldag var över och de skulle börja bege sig hemåt.  

- Det blev det stora samtalsämnet på skolan. Några av barnen var livrädda, säger en källa på skolan.



Jag kan inte låta bli att såga henne fast jag tycker synd om henne samtidgt. Men ärligt varför söker hon inte hjälp? Allt som skrivs om henne kanske inte är sant men herregud detta var fan sorligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0