Alla fattar utom du.

God kväll!

Nu var det måndag igen, känns inte så upplyftande men skolan var faktiskt bra idag. 
Det är ju aldrig fel att slippa spanskan och få sovmorgon till halv tio. Dagen kan bara inte börja annat än bra då. Men efter skolan blev det inte så bra, smart huet Louise fick minnesförlust och glömde bort koden till sitt bankomatkort. Hur kan man glömma den koden? Haha, det är bara hon som klarar det. Så det gick inte riktigt
som planerat eftersom Louise inte hade några money. Iallafall träffade Johanna sen för hon hade pengar så vi kunde sola men de blev inget där heller för Meddo sög och det var upptaget på Miatorp. Orkar inte berätta mer detaljerat om allt som gick fel men en sak kan jag säga och det är att i över två jävla timmar gjorde jag inte ett ända smack,jo jag frös.
 
Nu borde jag sitta nergrävd i en massa böcker och läsa läxor. Eller ja framförallt engelskaboken men istället sitter jag här och ödslar min dyrbara tid. Så nu ska jag bege mig in på mitt rum och plugga ett av mina favorit ämnen engelska. Ha en trevlig kvälll och förresten det är inte alla som börjar kvart över tolv i morgon, tack Anna-Clara du borde vara utomlands oftare. / Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0