3 Januari.

Det nya året har varit bra än så länge tycker jag. Men det har inte hänt något speciellet, fast två av mina nyårslöften håller jag fortfarande och det är bra tycker jag. Har varit nyttig sen i tisdes och det är redan kämpigt,men jag ska klara det och gå ner mina överflödiga kilo. Måste ju ha en positiv inställning annars kommer det aldrig att funka.

Idag har jag varit med Johanna lite, har även färgat mitt hår så nu har jag ingen rälig utväxt längre skönt. Nu ikväll kommer Louise hit, vi ska hitta på något roligt antar jag ;D Typ titta på film och käka morötter och gurka i dipp haha.
Hihi men det kommer bli trevligt.

Pallar inte min blogg bara as ful har suttit i snart två timmar och den är inte alls så som jag vill ha den. Äh får väl fortsätta i morgon för just nu pallar jag inte mer, pussehajje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0