Your love.

Idag efter skolan skulle jag röra på mitt fläsk, skulle simma lite med johanna men hon var tydligen sjuk. Så det blev inget men bra var kanske det för när jag kom hem gjorde jag klar all engelskan. Har äntligen skickat in den till BM känns sjuk skönt! Sen gick jag hem till Johanna och bakade en riktigt smarrig morotskaka. Värsta bakarna vi är, ska nog bli bagare nej fy fan vad jag hade blivit tjock. Gått och ätit degar hela tiden så hade dem jäst i magen så hade man blivit ytterligare lite större. Nej men sen har vi bara myst tittat tv och snackat en massa, skönt att träffa henne igen och självklart var vi ute och gick som vanligt men höll på att blåsa i väg bara annars var det ganska skönt.

Nu är det snart helg igen och det ska bli riktigt skönt men vi får ta en dag i taget i morgon är det torsdag. Och vi ska äntligen få träffa vår mentor igen. Hoppas verkligen hon var besked om våra praktikplatser annars går jag fan hem. Vill veta nu om man ska fixa pass, spara pengar osv. Aja det löser sig det gör det alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0