You must remember.

Måste nämna samma saker som Johanna nämner i sin blogg. Idag när vi var på badhuset och simma så var det ovanligt kul faktiskt träffade på en levande död som låg och flöt i vattnet med öppen mun dessutom så svalde han typ halva bassängen ni skulle sett honom hahaha. Sen så träffade vi på en hmm vad ska man kalla honom ,groda? Haha en rolig sådan och jag tror faktiskt jag lyckades härma honom bra för jag fick Johanna att skratta. Hon hade även skrivit en dikt om mig hon är påhittig hon den bruttan men tänker inte nämna den här är ni intresserade får ni leta upp hennes blogg. Tänkte skriva en om henne med men känner att jag inte har fantisin för tillfället, det kommer upp en dikt om henne när ni eller ja speciellet hon minst anar det ;)

I morgon efter skolan ska jag och min fis Lis alltså Louise åka till Danmark med min kära mor. Ska gå runder och mysa lite och även inhandla lite alkohol och möjligen en present till Lovisa. Sen ska vi åka den nya sundsbussen Simara hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0