You Don´t Know.

Måndag igen och en ny vecka. Grymt jobbigt med måndag men dagen har väl gått hyffsat bra ändå. Är fortfarande trött efter helgens bravader, så det var lite jobbigt att ha 5 olika lektioner idag, har kämpat med att bara hålla ögonen öppna men det fixade sig. När jag kom hem så tog jag en liten fika med min kära mammi, inga kakor då inte utan kaffe och knäckebröd för er som undrade.

Sen var det dags att färga håret igen, trött på utväxten men det blev iprincip samma färg. Kanske lite rödare och lite mindre lila. Precis så som jag ville ha det. Har även hunnit med att vara ute och gå i ungefär en halvtimme. Så nu sitter jag på helt fel ställe egentligen, borde sitta i min rum och plugga naturkunskap som aldrig förr men jag har ingen ork, är för trött. Men efter middagen blir jag så illa tvungen, kan inte sitta med allt dagen innan för då får jag aldrig godkänt.

Ska plugga Naturkunskap men naturkunskap är inte rikgit min grej, för det första intresserar det inte mig för fem öre, för det andra bryr jag mig inte om hur jorden kom till, och om hur djur och människor är uppbyggda. Visst det är intressant ibland kanske eller nej det är det faktiskt inte, jag orkar helt enkelt inte för tillfället. För det tredje är det fett svårt och allmänt jobbigt, svåra ord osv. Nej ska sluta tjata om hur mycket jag ogillar naturkunskap och ta tag i mitt liv och börja plugga. Eller nej ska äta först annars får man inte mycket gjort. Gott det ska bli med mat, pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0