Where is the love

Idag i skolan gjorde vi absolut inget vettigt. Vår vikare bara snackade en massa om en massa och jag förstod inte hälften, kanske för att jag inte lyssna. Men iallafall vid halv tre tiden fick jag och Louise nog och sa att vi skulle gå till bibblan hamnade dock nere på HH-ferries och åkte över till vårt kära grannland Danmark. Drack världens godaste latte på båten, kanske inte världens godaste. Men iallafall helsingborgs godaste än så länge. I Danmark köpte vi lite alkohol och sådant smått och gott.

Hem tog vi Ace Link, Simara var en fin båt med mycket lediga ytor och mycket parekttgolv. Nej men den var fin helt enkelt. Det är alltid kul när allt är nytt också. Efter Danmark gick jag och Louise en liten runda på stan, skulle inhandla en present till en viss fröken. Efter några om och men hittade vi en grej till denna fröken. Inget speciellet men det får helt enkelt funka.

I morgon ska vi hem till kära Lovisa och fira henne, eftersom hon fyllt 18 härliga år. Var då ett tag sen hon fyllde år men som man brukar säga bättre sent än aldrig. I morgon ska man ju även palla sig till skolan, känner att jag inte pallar men blir så illa tvungen ändå. Kanske skippar svenskan men då kommer Louise bli angry girl. Så nej jag ska inte skippa svenskan. För om jag inte skippar svenskan så har jag vatt i skolan alla dagar hela veckan och dessutom på alla lektioner. Denna veckan har jag inte haft ont i lilltån eller i armbågen vilket annars brukar göra att man hoppar över en lektion eller går hem en eftermiddag. Nej det får vara slut på sånt, jag satsar på 100 % närvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0