Vilken underbar dag.

Vädret har varit toppen och jag har umgåtts med den bästa. Åt på chippen och det var grymt gott men åt som vanligt alldelles för mycket. Sen tog vi oss vars en latte och satte oss i solen vid havet och mös. Klockan ett gick jag till Jennie på frisyrmakarna och Louise åkte hem. Blev tvättad i håret och fick sitta i en masagestol gud vad skönt,ge mig massage någon. Blev även klippt och det blev bra,inte så van nu bara har ju haft page innan men det blev fint.

När jag kom hem ringde jag Louise igen och vi gick ut och gick en lång runda, utforskade naturen och fick med oss hem en kopp haha, England kom den ifrån. Hittade även en massa delar av någon from av ett avskedsbrev, Lisa var det ifrån iallafall. Hittade också två foton på denna bruttan gamla som gatan var dem men breven var välbehållda,kanske är det någon som bara skämtar eller så är det på allvar vem vet. Jag tyckte det var intressant iallafall. Nu sitter jag och väntar på mat och sen vid sju kommer Louise hit och då ska vi se 2900 hapiness sen blir det antingen Moulin Rouge eller Brave Heart med lite gotte kanske.

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa.

image143
Helsingborg i halvkass kvalle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0