Tura.

Fick ett glatt besked från min kära vän Louise. Behöver inte sitta hemma och ta det lungt idag inte. För först ska vi hem till hennes storasyster och förfesta och antagligen se melodifestivalen sen vidare in till stan för att sedan tura ;D Sen vetitusan vart vi tar vägen, man vet aldrig det när det är jag och Louise. Men kul brukar vi ha och det brukar bli ganska galet. Men men vi får helt enkelt se vart öder tar oss. Jag hoppas på en kanon kväll men man ska inte hoppas för mycket för då blir det ganska raka motsatsen.

Nu är bara den stora frågan vad ska jag ha på mig? Vad ska jag ha för skor? Det får bli dagens lilla mysterium, får ta en titt i gardroben snart. Hänger en massa kläder men inget som man vill ha på sig för det har man haft så många gånger innan och bla bla, allid samma visa. Men det ska nog fixa sig, ska pysa nu,haj!

image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0