Torsdag.

Hejsan alla glada!

Idag har jag inte bara varit hemma och tråkat, utan jag har varit i stan tillsammans med min kära moder. Ville hitta mig ett snyggt linne som jag kunde ha på Lördag. Men tyvärr hittade jag inte något. Köpte där emot present till Jeanette. Tycker det är grymt svårt att köpa present till någon, visst man får ju utgå ifrån sig själv men det är ju inte säkert dem tycker som man själv gör. Äh det blir nog bra ändå. Sen var vi på kära Willys och handlade haha mycket kul eller inte. Nu har jag precis ätit och lagat mat, mat och mat soppa. Det är ju torsdag idag, gjorde världens godaste tomatsoppa asså den måste ni smaka riktigt god. Och man blir mätt som bara den också för att där är grädde i hehe. Snart är det dags för pannkakor och 2900 Hapiness. Sen borde jag plugga eller det borde jag göra nu men har verkligen ingen ork eller lust. Jag vill bara njuta av ledigheten men har ju prov på måndag så blir nog så illa tvungen att göra det.
Får lite panik ändå, lovet är snart slut och vad har jag gjort? Inte ett skit eller jo men inget vettigt och jag har inte pluggat någoting alls. Har över 100 sidor kvar i min engelska bok och nej gud orkar inte tänka på det men måste nog sätta igång snart allstå. Fy farao skolan kan suga min stortå.


Resten av veckan ser iallafall ut såhär:

Fredag: Plugga hela dagen lång, mys med Lovisa på kvällen ♥

Lördag: 18 års fest för Jeanette och Michelle

Söndag: Plugg! Och film och gottis mys och ångest för att det är skola igen på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0