Tisdag

Godmorgon eller godmiddag!

Själv har jag varit vaken sen klockan nio i morse, lite för tidigt för min del men hade så ont i magen så jag kunde inte somna om. Men det gjorde inget eftersom vi skulle äta frukost klockan tio. Så klockan tio blev det frukost med mamma, Annlouise och bror. Goda bullar, kaffe och gott pålägg, mums! Sen en semla till efterrätt. Tycker inte smelor egentligen eftersom jag tycker att mandelmassan är äcklig, men åt locket grädden och kanterna. Det är fina grejor det.

Idag är vädret inte till belåtenhet därför blev det heller inte någon promenad innan frukosten. Visst det regnar inte men det är grått och trist. Tror att min favorit katt borta på bondgården inte heller hade varit ute och kommit och kelat med mig så jag sket helt enkelt i det. Får gå en liten promenad i eftermiddag istället har ju hela dagen på mig. Ha en bra dag puss ♥

image150

Kommentarer
Postat av: Katti

Låter gott med semla :)

2008-02-19 @ 12:41:03
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0