Sursockarade bilar.

Idag har jag bara tagit det lungt och det har varit skönt men nu är det kväll och jag vill inte ta det lungt längre, jag vill partaja för hela slanten men verkar rätt kasst på den fronten. Verkar inte hända något speciellet här i Helsingborg idag. Men vi får väl se, än har jag inte gett upp. Visst kan de väl vara skönt och bara vara hemma och mysa och äta sursockarade bilar och dricka coca cola zero, skönt men inte kul för fem öre.

Innan idag var jag uppe på Burger King med min kära far :) Åt en chicken blt för jävla gott men för jävla onyttigt men ibland får man unna sig det också. Idag har det varit rktigt fint väder men kallt som bara den, älskar när det är sol och hoppas verkligen det håller i sig, kan dock vara några grader värmare.

Förresten om ni inte har smakat sursockarade bilar så gör det, grymt goda, godare än dem vanliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0