Superstar.

Också var det tisdag idag, är sjukligt trött på skolan som nog alla andra också är fast vi har haft lov. Ganska sorligt ändå, man pallar max 1 skoldag sen är det för mycket. Men det är de dära att när man kommer hem från skolan vill man släppa allt som har med skolan att göra men det kan man nästan aldrig göra för då har man en massa skit att plugga.

Idag ska jag läsa 65 sidor i min engelske bok sen skriva en sammanfattning på den plus 4 andra uppgifter. Som tur är kunde man mejla in det till vår lärare hela dagen i morgon så jag slipper bli klar med allt idag! Usch ja ta mig till nåogt varmt land nu man blir ju inte dirket på bra humör när man tittar ut genom fönstret, regn regn och åter regn! Hatar Sverige för tillfället, men det går nog över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0