Stop and stare.

Hej hopp!

Söndag i dagen och helgen är snart över. Tråkigt, men nu är det bara 5 dagar kvar till Fredag om man inte räknar med idag, så det går ju snabbt! Tänkte sova jätte länge idag men vaknade redan klockan halv elva av att jag var jättte hungirg så jag fick ju gå upp då ch fixa frukost. Kanske var bra ändå för nu har jag redan hunnit med att skriva en sammanfattning på Spanska provet som är i övermorgon.

Sitter och funderar på om jag ska gå ut och gå med pappa eller om jag ska sätta igång och städa. Vore nog skönt med frisk luft men ändå  vill jag städa så jag har det gjort haha. Vilket problem, nej ska gå ut och gå och sen städa.

I förrgår var det en vecka sedan vår data gick i sönder och inte förrens på Onsdag ska någon nisse ta och titta på den och se om den går att lag,  inte ens säkert att de går. Men jag hoppas verkligen på det bästa. Så den lär ju vara borta i ytterligare en två veckor till.

Efter sommaren ska jag verkligen investera en egen data i mitt eget rum, men då måste jag ju förståss jobba en massa. Men det har jag redan planer på,  frågan är bara var? Kan man få jobb genom sin praktik som vi ska ut på vecka 12 eller ska jag ringa dit jag sommarjobbade förra året eller ska jag söka nytt?
Grymt svårt att veta hur man ska göra, men det fixar sig. Lite tråkigt att man inte vet vart man ska prakitisera bara för hade man vetat det hade det nog underlättat lite. Slår vad om att dagen innan vi ska ut på praktik så kommer vi få reda på vart vi ska vara. Tänk om det är värsta hemska platsen så ska man tillbringa sin tid där tre dagar i veckan i 10 veckor framåt. Jippi, men det kan ju också blir skit bra, det är sånt man aldrig  kan veta och kanske inte ska spekulera i för mycket iheller. Nej nu ska jag ut och röra på fläsket det är ju ganska fint väder för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

så liten text du har :/

2008-02-10 @ 14:18:21
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0