Sportlov.

Lovet invigdes med att sova länge och många timmar, 12 timmar blev det! För jädra skönt. Sen blev det även en morgon promenad ja morgon och morgon. Gick iallafall innan frukosten, fick även med mig min bror och min mamma. Jätte mysigt! Det är ju ganska fint väder och allt idag. Sen åt jag väldigt sen frukost och nu har jag nyss tittat på melodifestivalen. Min mor hade spleat in det, hon är för söt hon. Jag tyckte Kebabpizza låten var ball som fan. Synd att inte den gick vidare. Sanna Nielssons låt var lätt bäst, vilket röst tjejen har. Har alltid tyckte hon sjöng kasst men hon sjöng förväntasvärt bra!

Varför heter det sportlov? Är det mening att man bara ska ägna sig åt sport då eller? Det måste ju ha vatt så från början, förr i tiden. Annars kan dem väl inte bara döpa det till sportlov. Utan anledning sådär menar jag. Aja nu för tiden säger man väl februari lov? Vår lov? Haha äh vad vet jag. Nu ska jag ringa och terorisera Louise se vad hon hittar på för skoj idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0