Söndag.

Nu är helgen slut och lovet för den delen och i morgon är det skola igen och jag är deppig som aldrig förr.

Gårdagen började med att jag skulle plugga men, det finns alltid ett men. Jo men det var så här att pappas kompanjon Peter kom hit med sina två små söta barn. Cliff heter den ena och han tyckte väldigt mycket om att prata med mig och jag fick till och med spela finns i sjön nej men det var trevligt men jag behövde ju plugga.
Aja skit samma sen umgicks jag med Ted lite, han skulle agera vad heter det äh vet inte vad det heter men han skulle hjälpa mig med vad jag skulle ha på mig. Sen åkte han hem och jag började snygga till mig lite.

När jag var sådär härligt snygg bar det av till Louise och sedan till Domsten där vi skulle fira Michelle och Jeanette. Massa tjejer, tacos och musik sedan kom det även en massa grabbar haha. Nej det var väl kul men kunde varit kuligare. Men får väl trots allt tacka ändå för en trevlig kväll. Nu ska jag deppa lite till eftersom jag måste plugga, fy fan vad jag tjatar om det men jag är ledsen mina vänner men, det är den tråkiga sanningen plugga plugga plugga tillls du stupar? Nej vad tusan är det jag svamlar om. Jag behöver för tusiken sova och äta nej men hoppas ni får en trevligare söndag än vad jag kommer att ha / få pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0