Söndag.

God kväll!

Måste bara säga att det är grymt skönt att man slipper gå till skolan i morgon, lov äntligen! Precis vad jag behöver. Och de bästa av allt är ändå att jag inte ska göra något speciellet alls, jag ska bara ta de lungt och njuta till fullo. Vet att jag antagligen kommer bli rastlös om jag inte gör någonting alls, men någonting kommer jag ju alltid att hitta på.

Min dag har spenderats med en viss person och vi hade det jätte trevligt, mycket prat och skratt! Har även hunnit med att käka en fet kebabpizza med vitlök, mums vad gott det var! Och självklart drack jag cola det är viktigt. Tänkte att man kanske skulle vara nyttig i morgon men sen tänker jag att det är lov. Haha, istället för att jag bara struntar i allt med att vara nyttig och bara äter normalt och rör mig lite mer kanske? Ja tyckte det lät som en bra idé. Så det får vi köra på. Promenader innan frukost skulle nog göra susen, hoppas vädret tillåter det i morgon också bara.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0